سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که از او چیزى خواسته‏اند تا وعده نداده آزاد است . [نهج البلاغه]
دریایی ها
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» سلام اول

بسم الله الرحمن الرحیم

اومدم که بنویسم...

اومدم که بگم دنیا مثل دریاست، برای کشفش باید لباس غواصی بپوشیم

اومدم بگم نباید توش بمونیم،

باید ازش گذر کنیم!

اومدم بگم من وتو مثل ماهی می مونیم که آب برای مامظهر زندگی است،

اگر توی تنگ کوچیک باشیم شنا می کنیم ،
واگر تو اقیانوس باشیم باز هم شنا میکنیم،

پس انتخاب تنگ واقیانوس باخودته.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » نیلوفردریایی ( یکشنبه 88/11/25 :: ساعت 11:38 صبح )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

ظهور
سلام اول

>> بازدید امروز: 5
>> بازدید دیروز: 0
>> مجموع بازدیدها: 4647
» درباره من

دریایی ها
نیلوفردریایی
اگر توی تنگ کوچیک باشیم شنا می کنیم ، واگر تو اقیانوس باشیم باز هم شنا میکنیم، پس انتخاب تنگ واقیانوس باخودته

» پیوندهای روزانه

نیلوفرانه [12]
[آرشیو(1)]

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
سما
سید امیر حسین میر حسینی

» صفحات اختصاصی

» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب